شنبه, 29 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۱۱:۵۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ 
  • کد خبر : ۷۴۲۴
روابط عمومی شهردای رامسر/هیئت های ورزشی شهرستان به رسم احترام و به پاس حمایت های مدیریت شهری در امر توسعه ورزش شهر رامسر با دكتر علی امینی شاد دیدار و از وی تجلیل بعمل آوردند.

بمناسیت سالروز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای؛ هیئت های ورزشی شهرستان به رسم احترام و به پاس حمایت های مدیریت شهری در امر توسعه ورزش شهر رامسر با دکتر علی امینی شاد دیدار و از وی تجلیل بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری رامسر

 : ۱۷ شوال به مناسبت سالروز مبارزه دلاورانه و جوانمردانه امام علی( علیه السلام ) و شکست دشمن و سربلندی اسلام، روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای نامیده شده است. آنچه مسلم است ثبت جهانی فرهنگ پهلوانی و ایین ورزش زورخانه ای در سازمان یونسکو به عنوان میراث فرهنگی، افتخاری ماندگار محسوب می شود و هدیه فرهنگی ایرانیان به فرهنگ جهانیان است. فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در تاریخ و تمدن ایران باستان و آموزه های دینی ما ایرانیان ریشه دارد ،بنابراین ترویج فرهنگ پهلوانی در عرصه ورزش و حتی فراتر از آن اشاعه آن در فرهنگ عمومی جامعه و در مراودات و کارهای روزمره همچنین توسعه ورزش زورخانه ای که با طنین ملکوتی صلوات و ذکر ال الله بویژه مولا علی (ع)همراه است ، وظیفه ملی و اخلاقی ما به شمار می آید. هر ایرانی برای پاسداشت فرهنگ پهلوانی که مبتنی بر تمدن غنی ایرانی است و گسترش ورزش زورخانه ای که برای ما فراتر از ورزش اهمیت دارد و به میراث فرهنگی ناملموس تبدیل شده، باید کوشا باشیم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0